Gwarancje i zwroty.

  1. Sklep internetowy MS Lures odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt e-mailowy w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku, zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe. b) Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny. Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 14 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia.
  2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne. Uszkodzenia powstałe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.
  3. Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.
  4. Wady sprzętu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia sprzętu do naprawy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    • świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1; 
    • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; 
    • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; 
    • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; 
    • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; 
    • dostarczania prasy; 
    • usług w zakresie gier hazardowych.