1. Dane informacyjne firmy.

Sklep Internetowy MS Lures prowadzony jest przez firmę:

P.P.H.U.Mazur Mazur Sebastian 
ul. Warszawska 34A/29 
25-312 Kielce 
NIP: 657-172-96-19 
REGON: 290797700 

Dane do kontaktu pocztowego: 
P.P.H.U.Mazur 
ul.Warszawska 34A/29 
25-312 Kielce 

Numer konta: mBank 69114020040000350239078947
UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia!

2. Warunki ogólne

a) Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nie oznacza w 100% jego realizacji. Zastrzegamy, iż z przyczyn od nas niezależnych (brak towaru u dostawców itp.) możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, niezwłocznie powiadomimy o tym kupującego.
b) Zarejestrowany Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu Internetowego, niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres e-mail. Użytkownik, który dokona rejestracji w Sklepie Internetowym będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych oferowanych przez Sklep Internetowy.
c) Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.
d) W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym, użytkownik dokona ich aktualizacji.
e) Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych MS Lures wysyłając wiadomość e-mail na adres: sebastianmazur@mslures.pl
f) Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o wpisanie w polu uwagi: "Zamawiam fakturę VAT", wraz z poprawnymi danymi do jej wystawienia.
g) Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru .

2.1 Możliwe metody złożenia zamówienia, zmiany w zamówieniu.

a) Zamówienie poprzez sklep internetowy MS Lures (bez konieczności rejestracji czy logowania).
b) Zamówienie e-mailem: sebastianmazur@mslures.pl Przy zamówieniu składanym w taki sposób prosimy o podanie następujących informacji: 
  • dane produktów: nazwy, indeks, ilości oraz ceny, 
  • dane do wysyłki, 
  • telefon kontaktowy.
c) Zamówienie telefoniczne.

2.2 Zmiany w zamówieniu.

Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu do maksymalnie 1 dnia od jego złożenia - oczywiście, jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane i wysłane.

3. Formy płatności.

a) Dostępne formy:
  • Pobranie (płatność przy odbiorze paczki), 
  • Przedpłata na konto (po naszym indywidualnym potwierdzeniu), 
  • Karta kredytowa.
  • Przelewy 24 
b) Przy dokonywaniu zakupów z opcją przedpłaty na konto bankowe, przelewu należy dokonać dopiero po potwierdzeniu mailem przez osobę upoważnioną o dostępności towaru na magazynach!!! Pierwsze potwierdzenie wysyłane automatycznie na Państwa skrzynkę jest tylko potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie drugie jest wysyłane po sprawdzeniu dostępności towaru!!!
c) W przypadku przelewu walutowego, do całkowitego kosztu zamówienie doliczany jest koszt przyjęcia przelewu przez bank w wysokości 25zł.

4. Koszty wysyłki.

a) Wysyłka kurierska firmą Inpost Przedpłata na nasze konto - 16 zł Pobranie (płatność przy odbiorze) – 18,50 zł
b) Przesyłki zagraniczne wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Przesyłki większe i ponadgabarytowe uzgadniane są indywidualnie
c) Wysyłka do krajów europejskich odbywa się za pośrednictwem poczty polskiej lub firm kurierskich.
d) Wysyłka poza Europą (cały świat) za pośrednictwem poczty polskiej
e) Wszystkie przesyłki są rejestrowane
f) Przy płatności przez Paypal pobierana jest opłata w wysokości 15 zł (prowizja)

5. Dane prezentowanych produktów.

Sklep MS Lures nie gwarantuje, iż zamieszczone na stronie sklepu MS Lures opisy, specyfikacje techniczne oraz zdjęcia produktów są w 100% prawidłowe. Przyczyną nieprawidłowych danych i niezamierzonych błędów, mogą być np. dostarczane przez producentów informacje handlowe. Prezentowane zdjęcia mogą się minimalnie różnić od ich prawdziwego wyglądu, jednak w żadnym wypadku nie zmienia to nigdy ich właściwości. Nieścisłości i błędy nie są podstawą ewentualnych roszczeń innych, niż wynikające z przepisów aktualnie obowiązującego prawa. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.

6.Wysyłka, odbiór zamówienia.

a) Zamówione towary zostaną wysłane do kupującego w ciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania należności na rachunku bankowym. Oczywiście będziemy się starać, aby czas wysyłki był jak najkrótszy. W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony. Zdecydowana większość produktów MS Lures to produkty wykonywane ręcznie i w wyjątkowych sytuacjach może zostać wydłużony do 60 dni. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.
b)Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu. Podczas odbioru przesyłki prosimy by odbiorca sprawdził stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, w celu ułatwienia postępowania reklamacyjnego, można sporządzić protokół reklamacyjny. Ponadto odbiorca proszony jest o niezwłoczny kontakt ze sklepem.
c) Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki odbiorca proszony jest o otworzenie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie czy zgadza się jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone. W razie spostrzeżenia uszkodzenia odbiorca może sporządzić protokół reklamacyjny. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym sklepem w celu ułatwienia i usprawnienia postępowania reklamacyjnego.
d)Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.

7. Gwarancje i zwroty.

a) Sklep internetowy MS Lures odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt e-mailowy w celu uzgodnienia dalszego postępowania. Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku, zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe. b) Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny. Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 14 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia.
c) Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne. Uszkodzenia powstałe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.
d) Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.
e) Wady sprzętu ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia sprzętu do naprawy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
  • świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1; 
  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; 
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; 
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; 
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; 
  • dostarczania prasy; 
  • usług w zakresie gier hazardowych.